parochiesedegem.be Federatie van de Edegemse parochies

Bijbeltekst van de dag. Activiteitenkalender rond solidariteit in Edegem en Mortsel. De Edegemse en Mortselse parochies groeien momenteel toe naar een nauwere samenwerking. Diaconie of solidariteit vormt een belangrijke pijler van die op te richten pastorale eenheid. Graag geven we hier een overzicht van enkele open activiteiten in Edegem en Mortsel in de komende maanden, georganiseerd door lokale zowel katholieke als pluralistische verenigingen. Abonneer u op het parochieblad. Bijbelteksten van de dag.

OVERVIEW

The domain parochiesedegem.be currently has a traffic classification of zero (the smaller the superior). We have inspected twenty pages within the domain parochiesedegem.be and found one website interfacing with parochiesedegem.be.

PAROCHIESEDEGEM.BE TRAFFIC

The domain parochiesedegem.be has seen fluctuating quantities of traffic until the end of the year.
Traffic for parochiesedegem.be

Traffic ranking (by month) for parochiesedegem.be

Traffic ranking by day of the week for parochiesedegem.be

basilicakooredegem.be

Aan het begin van ons splinternieuw werkjaar, we schrijven september 2016, verwelkomen we onze nieuwe dirigent Floris Lammens. Floris zal ons leiden doorheen de noten, kruisen en mols van onze partituren. Gedreven door muziek heeft muziek voor hem weinig geheimen meer, of misschien voelt hij de geheimen juist beter aan! Floris, welkom in onze groep. Samen zingen, samen feesten en samen op stap.

WHAT DOES PAROCHIESEDEGEM.BE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of parochiesedegem.be Mobile Screenshot of parochiesedegem.be Tablet Screenshot of parochiesedegem.be

PAROCHIESEDEGEM.BE SERVER

We discovered that a lone root page on parochiesedegem.be took eight hundred and forty-four milliseconds to download. Our crawlers could not find a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider this site not secure.
217.112.91.40

We observed that this website is operating the Apache os.

parochiesedegem.be Federatie van de Edegemse parochies

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain parochiesedegem.be states the following, "Activiteitenkalender rond solidariteit in Edegem en Mortsel." We observed that the website stated " De Edegemse en Mortselse parochies groeien momenteel toe naar een nauwere samenwerking." It also stated " Diaconie of solidariteit vormt een belangrijke pijler van die op te richten pastorale eenheid. Graag geven we hier een overzicht van enkele open activiteiten in Edegem en Mortsel in de komende maanden, georganiseerd door lokale zowel katholieke als pluralistische verenigingen. Abonneer u op het parochieblad."

SEEK OTHER DOMAINS

Welkom Parochie Simpelveld Bocholtz Ubachsberg

Kerken, kruisen en kapellen. Op de website van de Parochiefederatie Simpelveld-Ubachsberg-Bocholtz. Hier vindt u alle mogelijke informatie met betrekking tot de Sint-Remigius parochie in Simpelveld, de Jacobus de Meerdere parochie in Bocholtz en de Sint-Bernardus parochie in Ubachsberg.

Home Parochie Sint-Bernadette Gent

Paasviering op Pasen om 11.

Parochie Sint Petrus RK Parochie van Uden, Boekel, Odiliapeel, Venhorst, Volkel en Zeeland

RK Parochie van Uden, Boekel, Odiliapeel, Venhorst, Volkel en Zeeland. Scroll omlaag naar de content. Uw gift is hard nodig, voor instandhouding van uw kerk. Ook eenmalige giften zijn van harte welkom! H Mis tot 12.